Betaalmogelijkheden
Je kunt bij ons kiezen uit de volgende veilige betaalmethoden om te betalen in de webshop.
Betaalwijze | Kosten |
---|---|
iDeal | Gratis |
Bancontact | Gratis |
Creditcard (Visa of Mastercard) | Gratis |
Vooruitbetaling | Gratis |
Pinnen of contant betalen bij afhalen | Gratis |
Pinnen bij aflevering | € 4,95 |
iDeal
Heb je een Nederlandse bankrekening en doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank of van Lanschot bankiers? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.
Voordelen iDEAL ten opzichte van andere betaalmethoden:
Bancontact
Bancontact is een Belgische betaalmethode waarmee onze Belgische klanten via hun eigen vertrouwde bankomgeving kunnen betalen. Betalen met deze betaalmethode is vergelijkbaar met het Nederlandse iDEAL.
Creditcard
Met een creditcard (creditkaart) kun je betalen in winkels, aankopen doen via internet en geld opnemen bij geldautomaten. Op een creditcard staat geen IBAN (rekeningnummer) maar een uniek kaartnummer. De uitgever van de creditcard incasseert iedere kaartbetaling bij de kaarthouder na afloop van de periode waarvoor de bestedingsruimte is vastgesteld. Je kunt ook extra geld naar je creditcard overmaken, bijvoorbeeld als je een bedrag wilt betalen dat hoger is dan je kaartlimiet.
Vooruitbetaling
Vooruitbetalen houdt in, dat u na het plaatsen van uw bestelling zelf het openstaande orderbedrag op de bankrekening van Bemmel & Kroon overmaakt. Vermeld bij het handmatig overmaken altijd het ordernummer uit uw orderbevestiging.
Pinnen of contant betalen bij afhalen Bij het online plaatsen van een bestelling zal deze bestelling vaak de volgende dag al thuis worden bezorgd. Je hebt echter ook de mogelijkheid om jou bestelling dezelfde dag nog op te halen. Indien je deze optie online hebt geselecteerd krijg je bovendien een afhaalkorting die per apparaat op kan lopen tot wel € 40,-
Afhalen kan op:
Er kan hier zowel contant betaald als gepind worden.
Afhalen kan bij:
Bemmel en Kroon Witgoed
Hoge Rijndijk 283
2382 AN Zoeterwoude Rijndijk
Telefoon 070-3013474
Betaling mislukt?
Het kan gebeuren dat er geen geld is afgeschreven van je rekening. In dit geval hebben wij de bestelling niet juist ontvangen en kunnen wij de bestelling niet uitleveren. Je kan de bestelling opnieuw plaatsen. Ook kan het voorkomen dat er wel geld is afgeschreven maar dat je geen orderbevestiging hebt ontvangen. Heb je deze na een uur niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice op nummer 070 – 301 34 74. Wij kijken graag voor je na waar het mis is gegaan.
Facturen
Jouw factuur ontvangt je na het plaatsen van de bestelling. De eerste bevestiging na bestelling is geautomatiseerd en volgt direct op het plaatsen van een bestelling. De tweede bevestiging volgt enkele uren later of de volgende werkdag en bevat je factuur, welke tevens het garantiebewijs is.
Prijzen en prijswijzigingen
Alle op onze website vermelde prijzen zijn inclusief BTW en onder voorbehoud van kennelijke typefouten. Indien na het sluiten van de overeenkomst een prijsverhoging of prijsverlaging van een besteld product optreedt, zal deze wijziging geen invloed hebben op de overeengekomen prijs, met uitzondering van de wettelijke bepalingen (zoals BTW en verwijderingsbijdrage).
In dit laatste geval heeft de klant recht op het annuleren van de overeenkomst.
Terugbetalingen
Hoe betalen we je terug?
Hoe wij je terugbetalen ligt volledig aan op welke manier je hebt betaald.
Heb je met iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug op jouw rekening. Heb je maar een deel van je bestelling retour gestuurd? Dan storten we het geld naar jouw opgegeven rekeningnummer. Wanneer je rekeningnummer niet bekend is, vragen we je vriendelijk deze aan ons door te geven. Heb je jouw bestelling zelf afgehaald bij ons afhaalpunt? Dan vragen wij je rekeningnummer zodat we het bedrag kunnen terugstorten.
Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?
De status van je terugbetaling kun je helaas niet ergens terugvinden, maar we verzekeren je dat de betaling binnen 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending is gedaan.
Ik heb geen terugbetaling ontvangen.
Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. We betalen altijd 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe werkt een cashback?
Heb je hebt een product gekocht waar een cashback op zit? Een cashback is een actie vanuit de fabrikant waarbij je een gedeelte van het aankoopbedrag terug krijgt. De cashback verloopt altijd via de fabrikant en niet via Bemmel & Kroon. Op de productpagina vind je gedurende de actie een link naar het actieformulier of naar de website van de fabrikant. Hier staat precies omschreven wat je moet doen om je cashback te ontvangen. Je krijgt de cashback altijd na je aankoop. Deze wordt niet vooraf berekend.
Veilige betaalomgeving
Voor de gehele webshop inclusief de betaalstappen maakt Bemmel & Kroon gebruik van een beveiligde internetbeveiliging. Dan krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Via SSL worden je transactiegegevens versleuteld over het internet verstuurd. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het “slotje met de bedrijfsnaam” (zie onder) in je browser.